Monday, 12 May 2014

Explosive material on Ukrainian junta operations

I am posting the following article as quickly as I can. I have spent some time with a Russian friend translating the text - which, with a combination of nerdspeak and fairly juicy colloquial speech, was not straightforwar.

Rather than waiting for perfection I am posting it pretty much as it is.  By-the- way some of the translation below goes far beyond what it should and, I think far too subjective.

The question of the videos of the Right Sector execution being faked is in my mind cut-and-dry.  There is a lot of subtext in the dialogue- things that were 'understood' between them.  It may be IMPLIED, but never stated.

I must say that I did the translation BEFORE seeing the following and NEITHER of my Russian friends (both of whom have a fairly good knowledge and a nose for the events), nor myself picked up from the text that they were speaking about anything other than actual events.

If not red-hot the material is chilling and confirms the worst about what we know about the Ukrainian junta and the Far Right. Minster Avakov speaks like a criminal member of the mafia, not like a government minister.

It clearly shows the link between government and the Right Sector. However, remember back to the assasination of Right Sector thug, Oleksandr Myzychko in late March. It was said that it was probably Avakov and the Ukrainian Ministry of Internal Affairs that were behind the killing. Avakov says in the correspondance that Right Sector chief, Dmitry Yarosh "soon .... won't be able to bark".

The revolution eats its own.

---Seemorerocks


Correspondance of Ukrainian minister Avakov revealed

Ukrainian Minister of Internal Affairs, Arsen Avakov

Mustafa Nayem is responsible for recent staged videos about executions by Praviy Sector. 



Ukrayinska Pravda's main investigative journalists, Serhiy Leshchenko (center) and Mustafa Nayem (right), interview politician Taras Chornovil (standing by his back).


His correspondence was hacked by Anon and it revealed some interesting details. And he calls himself a journalist? 

Please save and share http://ntv.livejournal.com/353029.html?nojs=1

This is how the KIEV JUNTA USES JOURNALISTS AND MASS MEDIA for their propaganda and psychological war!

Details of their collaboration in English as follows. 

Mustafa Nayyem (or Nayem) is a popular Ukrainian journalist and public figure, former journalist of newspaper "Kommersant-Ukrainy" and the TVi channel, currently working with the internet newspaper Ukrainskaya Pravda, also participates in the "Stop the censorship!" Ukrainian journalist movement and Hromadske TV project. 

In April 2013 he openly stated that he was not paid by politicians. However, as discovered by Anon, he was the one to FABRICATE VIDEOS FOR THE JUNTA'S INTERIOR MINISTER Arsen Avakov

Dmitro Yarosh, head of neo-Nazi Right Sector


On one of the videos a policeman is killed by people from the neo-nazi Right Sector. On the second one a Russian is hanged by the neo-nazis. The videos were fabricated to scare people and make them silent. Nayyem is also suspected to be the head of the special department working for the illegitimate authorities that is responsible for disinformation, propaganda and psychological war.

We post and translate the screens of Nayem's and Avakov's FB chat, provided by Anon.

Nayem: Hello, Arsen Borisovich (Avakov)! Here is the first part. (link) 18+ Fascists killing former head of Donetsk police in presence of his wife. 

Nayem: Dmitry (Yarosh, head of the Right Sector) insists on more brutality! Could you talk to him, please. We have been discussing all this a dozen time. 

Avakov: Just ignore Yar (Yarosh). It's not his first priority now. And he will soon stop barking anyway. )) 

Nayyem: Heard you and got you. 

Nayyem: In search engines I see "Right Sector killing policeman", "Right Sector cutting throat". The video has spread well on the Internet. 

Avakov: You worked just beautifully, as always. )) Well done! Nayyem: Thanks again for your help with people. 

Avakov: Mustafa, what the heck! How could you be such an ass with Irma (Irma Krat, a euromaidan female activist, got caught by anti-junta protesters in Eastern Ukraine)? 

Nayyem: Arsen Borisovich, we did follow her, but I just can't be accountable for her! Avakov: You can't be accountable??? You are accountable for every step! 

Nayyem: Here, Arsen Borisovich, is the next part. (link) Execution of a Russian in Ukraine. Not yet in Yandex (search engine). But it is already available via Google search: "Right Sector hangs a policemen", "Right Sector is hanging a police officer".

https://www.facebook.com/TruthfromUkraine/posts/1499355856954428


Correspondence of Minister of Internal Affairs of Ukraine

Live Journal
10 May, 2014

Удивительно, что кому-то приходит в голову выкладывать взлом фейсбука министра внутренних дел Украины в выходной день, но такие люди находятся.


It is surprising that someone has thought to steal from the Facebook page of the Minister of Internal Affairs of Ukraine in the output, but such people do exist.

front


В качестве доказательств взломщики приводят скриншоты фейсбука, залогиненного из под аккаунта Авакова. Скриншотов целая пачка. Вместе с ними идет архив сообщений переписки с громадянами Балутой, Найемом и Яремой. Как обычно, разберем свежий слив с подробностями и деталями :)

By way of proof some evil-doers have got hold of the transcripts of the facebook page under the account of Avakov. There's a whole pile of screenshots. Together with this comes correspondence with Baluta, Naimov and Yarema. As usual we bring this with details.

Для начала несколько технических моментов. Зачем на фотографиях и скринах при разборе сливов замазываются персональные данные? Это делаю я, чтобы наше любимое ЖЖ не выпилило пост и не заморозило мой аккаунт навечно, как оно это любит делать. По этой же причине я не могу давать прямых ссылок на архивы, однако их легко можно нагуглить. Кроме того, почти всегда кто-то выкладывает их в комментариях. Ну, поехали.To start off - a few technical points. Why do the photos and screenshots when parsing drains black out personal data? Do I have to ensure that our favorite Live Journal accounts do not delete my post freeze my account forever, as it likes to do. For the same reason I cannot give direct links to the archives, however, they can be easily obtained. In addition, it is almost always someone who destroys them in the comments. Well, off we go.


Слив совсем небольшой, архив со скриншотами и отдельная папапочка с тремя файлами переписки. Каждый файл – обычный виндовый txt, куда, как видно, скопипастили сообщения прямо из браузера. Видимо в том числе поэтому штатными средствами мака они открываются криво. Судя по датам файлов (смотреть на файлы с перепиской), слив был подготовлен вчера, около 6 вечера. На даты изменения картинок можно не смотреть – это результат замазывания персональных данных.

Drain a small, archive of html markup and a separate папапочка with three files correspondence. Each file is a normal виндовыи txt, where, as can be seen, скопипастили messages directly from the browser. Perhaps including the staff means poppy they are askew. Judging from the dates files (look at the files of the correspondence), draining has been prepared yesterday, about 6 pm. At the date of the pictures you can not watch - this is the result glossing over personal data.


(Sorry - some of this txt is too technical for me to translate)
Снимок экрана 2014-05-10 в 13.26.35

screen 01


Под маком кодировка бьется, начало каждой строки коверкается :(

Снимок экрана 2014-05-10 в 13.38.09


Однако, если открыть файл в хроме, все приходит в порядок. Снова приходится замазывать персональные данные )) Правда из-за вставки из ФБ, сам диалог выглядит все еще кривовато. Сначала два раза идет имя отправителя, потом перенос строки и только потом сообщение. При этом все опубликованные сообщения - апрельские, не оч. свежо :(

However, if you open the file Chrome everything's OK Again accounted for vitriolic personal data )) is true because of the inserts from the FB, the dialog box is still кривовато. First of all is is the name of the sender, then transfer line and only then is the message. All published communications are fresh.Снимок экрана 2014-05-10 в 13.39.30


Скриншоты с перепиской. Для сомневающихся – подделать их несложно, и таким образом доказательств, реальные они или нет – нет. Переписка с Балутой.

Screenshots the correspondence. For doubting Thomas - they are not difficult to forge, and thus there is not evidence, as to whether they are real or not. 

Correspondence with Baluta

screen 02

screen 03

screen 04


Переписка с Балутой из текстового архива. Я ее привел в удобоваримый вид, но при желании вы можете найти архив и посмотреть ее в оригинале.

Correspondence with Baluta from the text archive. I have transferred it into a comfortable form but if you wish you can find the archive and see its in its original

А#### Аваков 04/04/2014 12:55 = Avakov
Ты сейчас где? -
Where are you now?

И#### Балута 04/04/2014 12:56
В 20 км от Харькова, на местах.
20 km from Karkov

А#### Аваков 04/04/2014 12:56
Что у вас там с оружием происходит?
What's happening with weapons right now where you are?

И#### Балута 04/04/2014 12:58
Под личным контролем, как и договаривались, А#### Борисович.
Люди уже отчитались по Чугуеву, Лозовой, Барвенково…
Under personal control, as agreed, A#### Borisovich

А#### Аваков 04/04/2014 12:59
Да, это уже неплохо.
Я сейчас жду, когда вы непосредственно займетесь и харьковскими райотделами, их нужно СРОЧНО разоружать, И####!!!
Yes, that's not bad.
I'm waiting for you to deal with Kharkov regional committes - it's essential to disarm them, URGENTLY.!!!

И#### Балута 04/04/2014 12:59
Я все помню, работаем, но там есть проблемы, вернее проблемные люди
I can remember everything, no there are problems there - rather problematic people.

А#### Аваков 04/04/2014 13:03
Так решай, решай с ними!
Ты главное не испытывай мое терпение, как накануне!!!
So decide, decide for yourself how to deal with them.
Most importantly, don't experience my patience, like on the eve!!!

И#### Балута 04/04/2014 13:04
уже включаю всех в работу!
I'm already including everyone in the work!

А#### Аваков 04/04/2014 13:11
Да, и еще, займись нормальным обеспечением людей Яра в академии и в бандурке – а то он меня достал уже…
Yes and more, please start normal complexion pf personnel of Yar in academy He drove me crazy (This makes reference to 'Bandurka' - I'm not sure what this is.

И#### Балута 04/04/2014 13:13
Да разместили их всех, только они кажется слишком много хотят(
Yes, we deployed them all, only, it seems they want too much.

А#### Аваков 04/04/2014 13:14
Ты смотри, чтоб все нормально было, людей еще собирать будут.
See that everything is normal - they''ll still collect people

И#### Балута 04/04/2014 13:14
Я в курсе, связывался с ними.
I'm briefed in this, and have connected with them

А#### Аваков 04/04/2014 13:15
Держи все под контролем, это важно.
Keep them under control - this is important

И#### Балута 04/04/2014 13:15
Понял
Understood
А#### Аваков 04/04/2014 13:18
и я жду, когда будет предана остальная часть!!!
Передана
I am waiting for the remaining part to be transmitted.

И#### Балута 04/04/2014 13:21
А#### Борисович, ваши люди по приему осведомлены?

A#### Borisovich, are your personnel people - are they informed?

А#### Аваков 04/04/2014 13:22
Да, там все нормально!
Yes, everything's OK!
...

А#### Аваков 24/04/2014 17:19
Привет, И####! Как дела по Харькову продвигаются?
Greetings V####! How's everything progressing in Kharkov?

И#### Балута 24/04/2014 17:20
Добрый день, А#### Борисович. Решаю по месту.
Good day A#### Borisovich. I am making decisions on the spot

А#### Аваков 24/04/2014 17:20
Ты мне предоставь актуальную информацию на сейчас…
Give me actual information of the moment

И#### Балута 24/04/2014 17:21
Сжатый доклад вам отправил…
I have sent you a condensed report

А#### Аваков 24/04/2014 17:35
И####, хватит херней страдать!
Тебя ставили губернатором, что бы ты КОНКРЕТНЫЕ задачи решал, а не просто с народом разговаривал!

A####, Stop pulling the f'...g wool over my eyes.! We appointed you governor so you made definite decisions and not just talked with people.

И#### Балута 24/04/2014 17:37
Я вас понимаю, А#### Борисович, но с людьми тоже приходится общаться.
Ситуация неспокойная'
Understood A#### Borisovich, but it's necessary to talk with people. The situation is uneasy.

А#### Аваков 24/04/2014 17:37
Я знаю, какая там ситуация!!! Надеюсь, ты меня понял?
I know what your situation is!!! I hope you understood me?

И#### Балута 24/04/2014 17:38
Да конечно, о сроках я помню.
Yes, of course. I remember about the headline.

А#### Аваков 24/04/2014 17:39
Ладно, будешь МНЕ сообщать, если какие-то проблемы.
OK, inform only ME if there are any problems.

И#### Балута 24/04/2014 17:39
хорошо, я понял!
OK, understood.
...

А#### Аваков 29/04/2014 00:29
И что это все значит???
And what does this mean???

И#### Балута 29/04/2014 00:33
А#### Борисович, вы не волнуйтесь, я же вам объяснял.
A### Borisovic - don't worry, I've already explained.

А#### Аваков 29/04/2014 00:34
Я одно хочу сказать: КАКОГО ХЕРА, Игореша? Какого хера?..
Я помню, но ты мне не до конца «обьяснил» все же, как думаешь?
I just want to say one thing" what the f...k, Igor, what the hell. i remember but you did not explain it completely nevertheless. What do you think?

И#### Балута 29/04/2014 00:35
Возможно, но при разговоре в пару минут…
it is possible but the conversation only lasting a couple of minutes...

А#### Аваков 29/04/2014 00:37
Мы все обсудили в прошлый раз, И####, ты обещал, что человек надежный, если помнишь?
We discussed all this last time, I####, you promised that the person is reliable, if you remember.

И#### Балута 29/04/2014 00:37
Да, его ваши же люди и рекомендовали!
Yes and your own people recommended him!

А#### Аваков 29/04/2014 00:38
Люди может и МОИ, но лично для ТЕБЯ суть в другом: если Геша до сих пор жив, то сколько ты пробудешь на своей должности ввиду этого?

Maybe it was MY people, but for you personally the following is important: if Gesha is still alive, how long will you stay in your position taking this in view of this?

И#### Балута 29/04/2014 00:40
Со своей стороны я сделал все, что мог! Прошу сначала разобраться в ситуации.

I've done everything from my side that I could! I ask you to sort out the situation.

А#### Аваков 29/04/2014 00:41
В чем блять разбираться??? Факт налицо!

What the f...k will I sort out??? the facts are absolutely clear.

И#### Балута 29/04/2014 00:42
Сейчас не все так плохо, как могло быть в таких обстоятельствах.

At the moment things are not as bad as they could be in such circumstances.

А#### Аваков 29/04/2014 00:42
Ты даже с медиками решить не смог!!!
You couldn't even decide how to use the medics!!!

И#### Балута 29/04/2014 00:43
Вы сами знаете, сколько там было журналистов.
You know yourself how many journalists were there.

А#### Аваков 29/04/2014 00:46
Они были не вовремя. Что с остальными решил?
They didn't arrive in time. What did you decide about the others?

И#### Балута 29/04/2014 00:48
Виновные уже наказаны. Уже и новости проверил!
The guilty ones have already been punished. i have already checked the news!

А#### Аваков 29/04/2014 00:48
Посмотрим
Let's see

Следующая часть – переписка с Найемом. Скриншоты:

The next part is correspndence with Mustafa Nayyem. Screenshots:

screen 05

screen 06

screen 07

screen 08

screen 09


Текст.

М####### Найем 18/04/2014 14:02
Добрый день, А###н Борисович!
Принимайте первую часть: http://antimaydan.info/2014/04/18_fashisty_pravoseki_na_glazah_jeny_zarezali_byvshego_nachalnika_milicii_66827.html
18+ фашисты правосеки на глазах жены зарезали бывшего начальника милиции Донецка. КТО ЕЩЕ ДУМАЕТ...
antimaydan.info
Украинец = фашист

Good day, A#### Borisovich!!
Here is the first part - http://antimaydan.info/2014/04/18_fashisty_pravoseki_na_glazah_jeny_zarezali_byvshego_nachalnika_milicii_66827.html
18 + fascists of the Right Sector slit the throat the former chief of Donetsk police in front of his wife. WHO else THINKS.
antimaydan.info
Ukrainian = fascist

А#### Аваков 18/04/2014 14:05
Привет, смотрю. По запросам что?
Greetings, Ii'll see about the requests, What else?

М####### Найем 18/04/2014 14:06
В сети есть по запросам: правый сектор режет горло, правый сектор убивает сотрудника милиции и т.д. Кстати, разошлось много и быстро.

On search engines on the Net: the Right Sector slits the throat of the police employee etc. By the way quite a lot of news spread quickly

А#### Аваков 18/04/2014 14:15
ты как всегда сделал все красиво)) молодцы!
Like always you've done everything beautifully - bravo!

М####### Найем 18/04/2014 14:17
Еще раз спасибо вам за помощь с людьми!
Once again thanks for your help with people1

А#### Аваков 18/04/2014 14:21
Дальше все, как и договаривались. Только подождите пока дней 5.
The rest is how we decided. Just wait another 5 days or so.

М####### Найем 18/04/2014 14:22
Ок, все в процессе. Там Дима как всегда настаивает, что надо жестче работать! Вы поговорите с ним, и так уже по десятому кругу обсуждаем!

OK - everything is progressing. . There Dima (Yarosh) as usual insists we act more brutalitly Could you talk to him, please. We have been discussing all this a dozen times.

А#### Аваков 18/04/2014 14:24
На Яра не обращай внимания, ему сейчас не до этого.
Да и гавкать он скоро вообще не будет))

Just ignore Yar (Yarosh). he;s got no time for that now. Soon he won't be able to bark

М####### Найем 18/04/2014 14:25
Все понял и услышал!

Everything understood!
...

А#### Аваков 21/04/2014 09:50
М######, твою мать, как вы могли так проколоться с этой дурой?! Вы совсем ебанулись?

F...k you! How could you be such an ass with this foolish women (Irma Krat, a euromaidan female activist, Are you carzy?

М####### Найем 21/04/2014 09:54
А###н Борисович, мы за ней следили, но поймите, я за Ирму не отвечаю!
A#### Borisovich,, we followed her, but I just can't be responsible for her! .

А#### Аваков 21/04/2014 09:54
ТЫ не отвечаешь??? Ты мне за каждый шаг головой отвечаешь!

You can't be accountable??? You will pay with yr head for every step.

М####### Найем 21/04/2014 09:57
Помнится, вы и сами говорили, что ее давно пора в крематорий отправить.

I remember, you said yourself it was high time to send her to the crematorium.

А#### Аваков 21/04/2014 09:59
Что ты несешь? Разбирайтесь теперь с ней сами, мне некогда еще и такой херней заниматься!!!

What are you jabbering about? Deal with her now yourself. I don't have any time for such trivia?

М####### Найем 21/04/2014 09:59
Я Вас понял, буду следить за ситуацией, есть мысли!

I understand you. I will be watching this situation. There are some thoughts about it!

А#### Аваков 21/04/2014 10:05
Так, замните там все по тихому! Все!!!

OK, deal with this on the sly! That's all!!!
...


А#### Аваков 29/04/2014 11:32
Почему так долго? Что нового?
Why so long? What's new?

М####### Найем 29/04/2014 11:35
Вот, А#### Борисович, принимайте следующую часть: http://konstantinus-a.livejournal.com/731805.html
Казнь русского на Украине 18+
konstantinus-a.livejournal.com
А вешать мы будем потом... (с). "Потом" уже наступило. Боевики "Правого сектора" повесили русского жителя Украины выступавшего против киевской хунты. Этот…

Here you are , A### Borisovich here is the next part: http://konstantinus-a.livejournal.com/731805.htmlExecution of Russian in Ukraine 18+
konstantinus-a.livejournal.com
We'll hang them later on ... "later" has already arrived. The Right Sector fighters hanged a Russian resident of Ukraine who spoke out against the Kiev junta. This....


М####### Найем 29/04/2014 11:36
В Яндексе пока нет, а в Гугле можете найти по запросам: правый сектор вешает милиционера, правый сектор повесил сотрудника мвд, как обычно.
Разошлось пока не очень, но люди уже обсуждают! Детальнее еще расскажу в скайпе!

It's not in Yandex (Russian search engine) yet, but is already available via Google search: "Right Sector hangs a policemen", "Right Sector hanged an MVD (Ministry of Internal Affairs employee). ". It's not known very widely yet, but people are already discussing it! I will tell you in more detail on Skype!


А#### Аваков 29/04/2014 11:37
Никакого скайпа, Мустафа, завтра ко мне на доклад!
Don't worry about Skype, Mustafa - give me a report tomorrow!

М####### Найем 29/04/2014 11:37
Во сколько?
What time?

А#### Аваков 29/04/2014 11:38
Я сообщу, подожди.
Just wait, i'll tell you

А#### Аваков 29/04/2014 11:50
И вообще, вы снова схалтурили((( работаете как дилетанты!!!

You did a shoddy job again and you're working like a dilittante!!!

М####### Найем 29/04/2014 11:55
Нам все запарывают идиоты от Димы из Полтавы, я вам уже говорил об этом. Они вообще неадекватные, и такое ощущение, что даже ему не подчиняются!

The idiots from Dima of Poltava are spoiling everything as I told you - I spoke to you about this. They are inadequate in general and I have the impression they are not even his subordinates!

А#### Аваков 29/04/2014 11:57
Разберемся. Вот только с Яром таких проблем нет.

We'll sort it out. Only there are no such problems with Yar.


Последний собеседник – некто Ярема. С ним разговор идет на смеси украинского и русского.


The last correspondent is a certain Yarema. This conversation is in a mix of Ukrainian and Russian.

screen 10

screen 11

screen 12


Текст переписки. Для удобства я воспользовался гуглпереводчиком, так что в диалогах могут быть ошибки перевода. Повторюсь, самые любознательные могут посмотреть оригинал.

The text of the correspondance. I used Google Translate for ease, so there can be a lot of mistakes in the translation. I repeat, those who are the most curious can look at the original.

В####### Ярема 14/04/2014 22:35
А#### , когда еще прибудут наши друзья? Мы ждем.

When will our people arrive. We are waiting

А#### Аваков 14/04/2014 22:37
Сейчас пока разбираюсь с темы , кто прибыл ... занимаюсь распределением их по местам и поиском переводчиков . Как с финансированием следующей партии ?

I'm sorting them out, those that have arrived - I am involved in deploying them and in searching out interpreters. How's it going with the financing of the next part?

В####### Ярема 14/04/2014 22:38
Игорь деньги выделяет , с этим вопросов не будет. Зара важное усилить Донецк , Харьков и Днепропетровск !

Igor is distributing the money - there will be no questions on this account. Tomorrow it's essential to strengthen Donetsk, Karkov and Dnepropetrovsk!

А#### Аваков 14/04/2014 22:40
Я понимаю , но по этим вопросам лучше к Парубия , он сейчас с ними связывается .
Кстати , напомни ему о должок .

Understood but better to deal with Parubiy on these matters - he' s in contact with them. By the way, remind him of the debt. (?)

В####### Ярема 14/04/2014 22:41
Сам ему напомни , я ваши личные дела не желаю решать!
Зкоординуйся с ним по моему вопросу !

Remind hin yourself - I don't want to decide your higher matters! Coordinate with him on my question!

А#### Аваков 14/04/2014 22:41
Постараюсь решить , но твоя помощь тоже может понадобиться .

I will try to sort it out but I will need your help.

В####### Ярема 14/04/2014 22:45
А#### , решайте ! У меня есть важные дела в другой среде , кстати , по нашим милиционеров , ты же знаешь ...

A####, work it out! I've got important work in another area. By the way, about our policeman - you know.....

А#### Аваков 14/04/2014 22:46
да , В####### , проблемы от них нам сейчас вообще НЕ нужны . Там некоторые мудаки высовываются , но мы их урезоним !

Yes, V####, we DON'T need any problems from them. There certain f...kwits have shown themselves, but we'll deal with them (?)

В####### Ярема 14/04/2014 22:48
Я же тебе говорил , скорее меняй их среднее звено , они и повлияют на низы. Но только не из львовских бери , здесь лучше центральную Украину использовать.

I told you change their middle link and they will influence the bottom. Just don't take anyone from Lviv - better to use central Ukrainians.

А#### Аваков 14/04/2014 22:50
Да , да , но в райотделах их не менять надо , а увольнять всех и ставит людей Яроша !

Yes, but it's not necessary to change them in the regional departments, but to sack them and put Yarosh's people in!

В####### Ярема 14/04/2014 22:51
Ты не забывай , что оружие нужно вывезти сначала и сократить численность личного состава.

Don't forget that the weapons must be removed first, and to reduce the strength of the personnel

А#### Аваков 14/04/2014 22:55
Куда их увольнять ? В ополчение ? А оружие и так почти все вывезлы .

Where do we send (give the sack)? Into the regiment? But the weapons have almost been taken out (?)
...

А#### Аваков 22/04/2014 15:05
В###### , что у вас ?

What news from you?


В####### Ярема 22/04/2014 15:07
Пока на востоке все идет по плану. Усиление охраны моим специалистам в Запорожье. Скоро прибудет груз , и им потребуется провести все необходимые эксперименты на объекте , понимаешь ? У нас мало времени !

Everything is going according to plan so far. Protection of my specialists in Zaporozhye has been strengthened. Soon the cargo will arrive and they will need to carry out all necessary experiments on the object, understand? We don't have much time!

А#### Аваков 22/04/2014 15:08
Я выделил уже всех людей , а остальной сокол в Одессе и Харькове.
Наливайко говорит , что НЕ дозвонился тебя , просил передать , чтоб ты перезвонила .

I have sorted out all the people and the remaining falcon (slang) in Odessa and Kharkov. Nalivaiko says that he COULDN'T get through to you by phone, and asked me to ask you to ring him back.

В####### Ярема 22/04/2014 15:10
Я уже .

Already done.


Я не поленился и спросил у фигурантов слива о подлинности переписки. Пока ответил только Найем.


I even took the trouble to ask some of the people involved about the veracity of the correspondance. So far, only Nayyem replied.
I

Снимок экрана 2014-05-10 в 15.31.23
Снимок экрана 2014-05-10 в 15.31.38


Никогда бы не подумал, что буду публиковать взломы переписки министров внутренних дел суверенных стран :) От-эта-уровень! Ничего не скажу за ее достоверность, однако на мой скромный взгляд, многие моменты хорошо сочетаются с реальными событиями. Выводы из нее делайте сами :)

Подписаться на журнал: http://www.livejournal.com/friends/add.bml?user=ntv

I would never have thought that I would publish the open correspondance of interior affairs ministers o fforeign countries. I can't say anything about its validity but in my humble opinion many aspects fit in with real events.


Subscribe to the journal : http://www.livejournal.com/friends/add.bml?user=ntv

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.