Tuesday 19 July 2011

Murdoch's 'Sun' site hacked; claims Murdoch died of overdose

From Wired

They're back. The hacker gang LulzSec, after declaring retirement last month, cracked the Rupert Murdoch–owned New Times on Monday and used it to host a fake news story declaring that the embattled media mogul had been found dead at his home.

The web defacement took the form of a mock article from Murdock’s The Sun, with the headline “Media moguls body discoverd” [sic]. The text goes on to claim falsely that Murdoch “ingested a large quantity of palladium before stumbling into his famous topiary garden late last 

Readers are redirected to LuizSec's twitter account


All News International website are now offline after the rampant attacks by hacking group Lulzsec. Websites for The Sun, The Times and News International are all inaccessible after the hacking spree.
What began with the redirection of The Sun’s homepage to a false report of Rupert Murdoch’s death has resulted in News International seemingly being forced to shut down its servers after being unable to handle the relentless attacks from the group.
A Twitter account from a member of the Anonymous group, who have been working closely with Lulzsec, confirms the servers have been shut down.
As further proof, DNS lookups for every News International site reveals a server failure.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.